Radek Šamberger

O lidské bezohlednosti a důsledcích násilí páchaném na dětech

Ten večer jsem odcházel z práce na pokraji svých duševních sil. Nebyl k tomu žádný konkrétní důvod, prostě na mě všechno padlo a já se začal topit sám v sobě, ve svých vzpomínkách na nepovedené vztahy, na příčinu toho všeho..

26.4.2009 v 11:43 | Karma: 21,77 | Přečteno: 1000x | Diskuse| Osobní

Radek Šamberger

Odchod

Radši jsem se měl ještě jednou přesvědčit, že data, která jsem vytiskl na papír, jsou úplná a správná. Radši jsem měl zbystřit hned po prvním náznaku nevole v hlasu onoho nesympatického, lehce arogantního klienta. Bezstarostnost poslední šichty ve firmě mnou však nebezpečně prostoupila až do morku kostí a já, sebejistý a nadutý, vydal jsem se na svojí další krasojízdu po tenkém ledě, jehož nebezpečí jsem si pramálo uvědomoval.

22.4.2009 v 10:07 | Karma: 11,59 | Přečteno: 1727x | Diskuse| Osobní